جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۰۰۲۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
در صد و سی و یکمین ویژه‌برنامه «در کوی نیکنامان» فرهنگ‌سرای گلستان از خانواده‌های شهیدان مرتضی حیات کماسائی و مجید ترکاشوند تجلیل می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در صد و سی و یکمین ویژه‌برنامه «در کوی نیکنامان» فرهنگ‌سرای گلستان از خانواده‌های شهیدان مرتضی حیات کماسائی و مجید ترکاشوند تجلیل می‌شود. این برنامه با هدف تجلیل از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مرور آموزه‌های دینی مناسبتی، ترویج سبک زندگی شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا و ترویج باورهای دینی برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه «در کوی نیکنامان» پنجشنبه ۲۲ آذر ماه ساعت ۷:۳۰ با حضور خانواده شهدا برپا می‌شود و ضمن قرائت زیارت عاشورا و مرثیه‌خوانی و مداحی ذاکر اهل بیت (ع)، از خانواده شهدا تجلیل می‌شود.

شهید مجید ترکاشوند متولد ۱۵ بهمن ماه ۱۳۴۵ تهران در ۲۴ خرداد ماه ۱۳۶۷ در حملات هوایی بروجرد و مرتضی حیات کماسائی متولد ۴ فروردین ماه ۱۳۳۶ تهران در ۷ مرداد ماه ۱۳۶۷ در سرپل ذهاب به شهادت رسیدند. 
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

نظر شما