شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۶
کد خبر: ۱۰۰۲۵۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
فیلم سینمایی «بهشت می‌تواند صبر کند» چهارشنبه ۲۱ آذر با حضور سعید قطبی زاده در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «بهشت می‌تواند صبر کند» روز چهارشنبه ۲۱ آذر ساعت ۱۸ در قالب نشست «فیلم و گپ» با حضور سعید قطبی‌زاده در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود. 

بهشت می‌تواند صبر کند (Heaven Can Wait) فیلمی ۱۱۲ دقیقه‌ای در ژانر کمدی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ارنست لوبیچ است. یوجین پلت، کلارا بلندیک و سیگنی هاسو بازیگران این فیلم آمریکایی محصول سال ۱۹۴۳ هستند.  

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: هنری ون کلو بعد از مرگش در برزخ حاضر می‌شود تا جوابگوی چند پرسش باشد و معلوم شود جای او در بهشت است یا در جهنم. او شروع می‌کند به تعریف کردن داستان زندگی‌اش، زندگی‌ای که با عشق به زن‌ها آغاز شد و خاتمه یافت.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی واقع در پاسداران، خیابان گل‌نبی، میدان قبا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند. 
نظر شما