جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۰۰۲۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای از آثار نقاشی کودکان و نوجوانان کارگاه هنری مداد رنگی را در نگارخانه پردیسان به نمایش می‌گذارد.
نمایشگاه گروهی «نقاشان کوچک» در نگارخانه پردیسانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجموعه ای از تابلوهای نقاشی کودکان و نوجوانان هنرمند عضو کارگاه هنری مداد رنگی به سرپرستی «سمیه مرادی» شنبه ۲۴ آذرماه ساعت ۱۶ در نگارخانه پردیسان گشایش می‌یابد و تا ۲۹ آذرماه پذیرای عموم علاقه‌مندان و هنردوستان است.

سمیه مرادی متولد ۱۳۶۳ لیسانس نقاشی عمومی از دانشگاه هنر و معماری تهران است و در زمینه نقاشی تخصصی کودک و نوجوان فعال است و ۱۰ سال سابقه تدریس در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نیز کارگاه هنری شخصی خود به نام مداد رنگی دارد.
وی تاکنون نمایشگاه های گروهی داخلی و خارجی مختلفی از جمله: گالری داموس رومانا در ایتالیا، صد نقش در موزه معاصر فلسطین، نقش نگار در موزه صبا، گالری آیدیل استانبول، گالری خط سفید، کاخ موزه سعدآباد و گالری نظام حکمت استانبول را برپا کرده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۹ آذرماه ساعت ۹ تا ۱۷ به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای  اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.
نظر شما