جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۰۰۴۵۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
همزمان با آغاز سال نوی میلادی انجام می‌شود
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت میلاد باسعادت حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نوی میلادی در ویژه‌برنامه «به تماشای سرو» با خانواده شهید ویگن گاراپیدی دیدار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت مسیح (ع) و سال نوی میلادی، ویژه‌برنامه «به تماشای سرو» به دیدار سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با خانواده شهید ویگن گاراپیدی از شهدای ارامنه اختصاص دارد. در این برنامه که از ساعت ۱۸ شنبه هشتم دی ماه در منزل مادر شهید برگزار می‌شود، از خانواده شهید ویگن گاراپیدی تجلیل خواهد شد.  

شهید ویگن گاراپیدی چهارمین فرزند از خانواده ۷ نفره گاراپیدی، سوم فروردین ماه ۱۳۴۴ در روستای خاکباد شهرستان الیگودرز متولد شد. تحصیلات دبیرستان را ناتمام گذاشت و برای انجام خدمت سربازی لباس رزم پوشید. پس از گذراندن دوره آموزش نظامی در پادگان لویزان به لشکر ۲۱ حمزه (ع) در دهلران و سپس به موسیان اعزام شد. در همین دوران پدرش را از دست داد. ویگن گاراپیدی بعد از دو ماه نبرد در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در هفتم فروردین ماه ۱۳۶۶ بر اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن، به شهادت رسید و پیکر پاکش در قطعه شهدای ارامنه تهران به خاک سپرده شد. 
 
این برنامه به همت فرهنگ‌سرای رضوان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های این فرهنگ‌سرا می‌توانند با شماره تلفن ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس بگیرند.    
نظر شما