جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۰۰۴۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
فرهنگ‌سرای امام(ره) برگزار می‌کند
فرهنگ‌سرای امام(ره) فیلم‌های برگزیده جشنواره عمار را از ۹ تا ۱۱ دی برای مدارس منطقه ۱ نمایش می‌دهد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش فیلم‌های برگزیده هشتمین جشنواره عمار از ۹ تا ۱۱ دی، ساعت ۱۰ تا ۱۲ ویژه مدارس در فرهنگ‌سرای امام(ره) برگزار می‌شود.

از فیلم‌هایی که در این فرهنگ‌سرا به نمایش در می‌آید می‌توان به فیلم‌های برادران، من مدیر جلسه‌ام و نماهنگ روز نهم در بخش فیلم فتنه، فیلم‌های روزهای بارانی، نماهنگ ضربه دوازدهم، بابا خون داد، برپا خیز و محترم بانو در بخش روایت نهضت و نماهنگ یمن، آمریکاتور و روزی روزگاری در شرق در بخش مرگ بر آمریکا اشاره کرد. 
 
جشنواره مردمی فیلم عمار یک جشنواره سینمایی ایرانی است که نخستین دوره آن در سال ۸۹ و در سالگرد حماسه ۹ دی ماه برگزار شد و حدود ۲۰ اثر همزمان در ۳۰ نقطه از کشور به نمایش درآمد. یکی از اهداف برپایی جشنواره عمار، فراهم شدن بستری برای کار فرهنگی است. بر این اساس اکران کننده می‌تواند در کنار نمایش فیلم، طبق صلاحدید و امکانات خود برنامه‌هایی مثل نمایشگاه کتاب، سخنرانی، جلسه نقد، شعرخوانی، خاطره گویی، کتابخوانی و هر برنامه فرهنگی دیگری برگزار کند. 

مدارس منطقه ۱ می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به فرهنگ‌سرای امام(ره) واقع در میدان قدس (تجریش)، خیابان شهید باهنر، بعد از سه‌راه یاسر، خیابان امیر سلیمانی مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۲۶۱۲۳۶۳۰ تماس بگیرند. 
نظر شما