شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۵۹۷
|
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
با هدف معرفی آثار جشنواره نمایش‌های عروسکی
مدیر مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی دیدار کرد و در این دیدار درباره حضور آثار منتخب در پردیس تئاتر تهران رایزنی شد.
مرضیه برومند به پردیس تئاتر تهران آمدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرضیه برومند با حضور در پردیس تئاتر تهران درباره اجرای برخی از آثار هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی با حسین عالم بخش گفت وگو کرد.

در این دیدار عالم بخش ضمن قدردانی از حضور برومند برای پیگیری وضعیت اجرای آثار جشنواره عروسکی، گفت: این نگاه که اجرای عمومی نمایش‌های  هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی پایان ماموریت شما در مقام دبیر این رویداد است برای من و مدیران هم نسلم بسیار آموزنده است و به همین دلیل تمام تلاش خود را معطوف می‌کنیم تا بتوانیم پذیرای تعدادی از این آثار باشیم.

مرضیه برومند نیز ضمن معرفی برخی آثار جشنواره که امکان اجرا در پردیس تئاتر تهران را دارند، نمایش «پسر جنگل» به نویسندگی و کارگردانی «رامین کهن» نمونه‌ای از این آثار برای حضور در سالن اصلی این مجموعه دانست.

در دیدار مدیر مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران با  دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تفاهم اولیه برای حضور برخی از این آثار در نوروز ۹۸ صورت گرفت.
نظر شما