جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۰۰۶۱۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
نشست صد و سی و پنجمین برنامه «در کوی نیکنامان» با تجلیل از خانواده شهدای عملیات کربلای ۵، پنجشنبه ساعت ۷:۳۰ در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،صد‌ و سی‌‌‌ و پنجمین برنامه‌ «در کوی نیکنامان» با تجلیل از خانواده شهدای عملیات کربلای ۵ ؛ محمد اثنی عشری و عباس زارعی قلیچ، پنجشنبه ساعت ۷:۳۰ همراه با قرائت دعای پر فیض زیارت عاشورا و مداحی ذاکر اهل بیت(ع) در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.

این برنامه با هدف تجلیل از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مرور آموزه‌های دینی مناسبتی، ترویج سبک زندگی شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) و شهدا، ترویج باورهای دینی و بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه برگزار می‌شود.

شهید محمد اثنی عشری متولد ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۴۶ تهران است که در ۹ تیر ماه ۱۳۶۶ در جزیره مجنون به فیض شهادت رسیده است و شهید عباس زارعی قلیچ متولد ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۳۴۹ در تهران است و در ۲۰ دی ماه ۱۳۶۵ منطقه شلمچه عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل شده است.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی؛ فرهنگ‌سرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

نظر شما