جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۶
کد خبر: ۱۰۰۸۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
خانه فرهنگ میثاق برنامه «خاطرات دلنشین» را به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر برای کودکان برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه فرهنگ میثاق منطقه ۵ برنامه «خاطرات دلنشین» را به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر برای کودکان برگزار می‌کند. این برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در قالب قصه‌گویی با موضوع انقلاب همراه با بازی و نمایش برای کودکان دوره‌های مهد و پیش‌دبستانی، طی ۵ روز از ۱۳ تا ۱۷ بهمن ماه از سوی خانه فرهنگ میثاق در مراکز فرهنگی منطقه ۵ برگزار می‌شود.

سوسن مقصودلو بازیگر و از کارشناسان هنرهای نمایشی با خوانش قصه‌ای با موضوع انقلاب اسلامی و متناسب با گروه سنی کودکان، آنها را با این رویداد بزرگ تاریخی آشنا می‌کند. سپس کودکان با اجرای نمایش می‌توانند نظرات و برداشت‌های خود را پیرامون موضوع داستان بیان کنند.

برنامه «خاطرات دلنشین» با هدف کمک به پرورش قدرت بیان و عواطف و افکار کودکان، تقویت و پرورش نیروی تخیل، تحریک قوه ابتکار و ابداع، ایجاد عشق و علاقه به ادبیات، رشد اعتماد به نفس، برآوردن نیازهای عاطفی کودک و آماده ساختن او برای دریافت پیام‌های اخلاقی و انسانی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از برنامه‌های خانه فرهنگ میثاق می‌توانند به این مرکز واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، انتهای خیابان مهران مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۰۸۲۴۶۱ تماس بگیرند. 
نظر شما