جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۰۰۹۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
نمایشگاه پوستر «انقلاب به روایت تصویر» تا ۱۸ بهمن در نگارخانه فرهنگ‌سرای آفتاب برپاست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، نمایشگاه پوستر «انقلاب به روایت تصویر» تا ۱۸ بهمن در نگارخانه فرهنگ‌سرای آفتاب برپاست.

در این نمایشگاه که به مناسبت گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف آشنایی بیشتر شهروندان، به ویژه نوجوانان و جوانان با چگونگی پیروزی انقلاب برپا شده است، مجموعه ۴۰ برگی از پوسترهای انقلاب که با قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ شروع می‌شود و تا رویدادهای مهم و تأثیرگذار در تاریخ ایران همچون ۱۷ شهریور، ۱۲ و ۲۲ بهمن، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تقویت توان علمی و نظامی کشور، کلام حضرت امام خمینی (ره) و... ادامه می‌باید، به نمایش در آمده است. 

وقایع مهم چهل سالگی انقلاب در این پوسترها به صورت نمادین، خلاصه و به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی به نمایش در آمده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ و پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ به نشانی: خیابان دکتر شریعتی، روبه‌روی خیابان دولت، خیابان امام‌زاده، فرهنگ‌سرای آفتاب مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۰۰۹۰۰۰ تماس بگیرند.

نظر شما