جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۰۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
آیین گشایش نمایشگاه آفریده‌ها و دست‌ساخته‌های هنرآموزان و هنرجویان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش منطقه ۱ با عنوان «زنگ کارآفرینی» در نگارخانه فرهنگ‌سرای ملل برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین گشایش نمایشگاه آفریده‌ها و دست‌ساخته‌های هنرآموزان و هنرجویان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش منطقه ۱ با عنوان «زنگ کارآفرینی» با حضور سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات، صادق صادق‌پور مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱، مجتبی توسلی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱ و علیرضا ناطقی مدیر کل دفتر تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه در نگارخانه فرهنگ‌سرای ملل برگزار شد.

این نمایشگاه با هدف حمایت از کالای ایرانی، ارتقای خلاقیت و ترویج کارآفرینی در بین دانش‌آموزان ۱۱ مدرسه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش دخترانه و پسرانه منطقه ۱ تهران تا ۲۷ بهمن ماه برپاست. 

سیاوش شهریور فرماندار شهرستان شمیرانات در این مراسم اظهار کرد: مسئولان آموزش و پرورش باید علاوه بر مباحث درسی توجه ویژه‌ای به مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف داشته باشند.

سیاوش شهریور با تاکید بر اهمیت آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان افزود: استواری جامعه ایرانی مدیون بنیان محکم خانواده‌هاست که امروز برای حفظ این سرمایه اجتماعی ارزشمند باید همه اهتمام خود را به کار گیریم.

وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های متعدد دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان می‌تواند منجر به استعدادیابی، تقویت خلاقیت، رقابت سالم و کارآفرینی آنها از سنین پایین شود. مهم‌ترین دستاورد دولت، رضایت عمومی است که با برقراری امنیت، ایجاد اشتغال و رفاه عمومی به دست می‌آید.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۷ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ به نشانی قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگ‌سرای ملل، نگارخانه ملل مراجعه کنند.

نظر شما