شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۳
کد خبر: ۱۰۱۱۵۶
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
فیلم سینمایی «کتاب سبز» به کارگردانی پیتر فارلی، سه‌شنبه هفت اسفند در فرهنگ‌­سرای اندیشه به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در پنجاه و یکمین هفته از کارگاه نمایش و تحلیل فیلم‌های مطرح خارجی با زبان اصلی و زیر نویس فارسی، فیلم «کتاب سبز» به کارگردانی پیتر فارلی محصول ۲۰۱۸ و با حضور حسین آشتیانی منتقد، سه‌شنبه هفت اسفند در فرهنگ‌سرای اندیشه اکران و نقد می‌شود. 

فیلم «کتاب سبز» نامزد ۵ جایزه اسکار ۲۰۱۹ از جمله بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش دوم مرد، بهترین فیلمنامه اصلی و بهترین تدوین و برنده ۳ جایزه گلدن گلوب از جمله بهترین فیلم کمدی موزیکال است.

در خلاصه فیلم آمده است: دکتر دان شرلی یک پیانیست آفریقایی-آمریکایی در سطح جهانی است که مشغول آغاز یک تور کنسرت در عمق جنوب ایالات متحده در سال ۱۹۶۲ است.با نیاز به یک راننده و حفاظت، شرلی تونی لیپ را استخدام می‌کند.

ویگو مورتنسن، ماهرشالاعلی، لیندا کاردلینی، سباستین منیسکالکو در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست، از سایت تیوال بلیت آن را رزرو کنند و سه‌شنبه هفت اسفند ساعت ۱۸ به فرهنگ‌­سرای اندیشه به نشانی؛ خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی (اندیشه) مراجعه کنند.

 
نظر شما