جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۱۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
نمایش محیطی «نامیرا» در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در دو بخش کارگردانی و طراحی فضا و ابزار نمایشی جایزه گرفت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش محیطی «نامیرا» در آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، در دو بخش کارگردانی و طراحی فضا و ابزار نمایشی جایزه گرفت.

امیرحسین شفیعی در بخش کارگردانی رتبه برتر را کسب کرد و مهدی حبیبی و روح الله سنایی در بخش طراحی فضا و ابزار نمایشی برگزیده شدند. همچنین امیرحسین شفیعی برای نمایش «نامیرا» در بخش طرح و ایده‌پردازی نامزد شد.

نمایش «نامیرا» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین شفیعی حاصل کار گروه «کارگاه تئاتر ایران» است که با مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بوستان دانشجو اجرا شد.

این نمایش روایت دختر شهید مدافع حرمی است که به دنبال پیدا کردن پدر خود در عالم رویا به سوریه سفر می‌کند و در این سفر پر رمز و راز، با داعش و جنایت‌های این گروه روبه‌رو می‌شود.

علی براتی مشاور کارگردان، مژگان عیوضی طراح لباس، مهدی حبیبی و روح‌الله سنایی طراحان فضا و صحنه، ثمین سالک طراح گریم و بابک کیوانی آهنگساز این اثر نمایشی هستند.

نظر شما