جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۱۲۰۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
فیلم سینمایی «جعبه پرنده» یکشنبه ۱۲ اسفند ساعت ۱۸ در نشست تخصصی سینما روانشناسی با حضور محمدرضا مقدسیان و اسد امینی به نمایش درآمده و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد فیلم سینمایی «جعبه پرنده» در فرهنگ‌سرای رسانهبه گزارش سانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جعبه پرنده (Bird Box) فیلمی دلهره‌آور و پسارستاخیزی به کارگردانی سوزان بیر و با بازی ساندرا بولاک، تراوانته رودز، جان مالکوویچ، دانیل مک دونالد و رزا سلزار محصول سال ۲۰۱۸ کشور ایالات متحده و برگرفته از رمانی با همین نام اثر جاش مالرمن است.
 
قصه‌ی Bird Box، در پسا-آخرالزمانی روایت می‌شود که در آن موجوداتی وجود دارند که وقتی به آن‌ها می‌نگرید، در لحظه تصمیم به کشتن خودتان می‌گیرید و در کمتر از چند ثانیه، بدون احساس کردن هرگونه درد یا درگیر شدن با هر تفکری، به ساده‌ترین شکل ممکن زندگی‌تان را به پایان می‌رسانید. نتیجه‌اش هم این است که موقع خروج از هر فضای بسته، اگر می‌خواهید در عرض چند ثانیه زندگی‌تان تمام نشود، باید چشم‌های‌تان را با پارچه یا هر چیز دیگری ببندید یا به هر شکلی که فکرش را می‌کنید، قدرت بینایی‌تان را به نزدیکی صفر برسانید.

نقد فیلم سینمایی جعبه پرنده با محوریت «نسبت فرافکنی با رفتارهای مخرب در روابط فردی و گروهی» یکشنبه ۱۲ اسفند ساعت ۱۸ در نشست تخصصی سینما روانشناسی با حضور محمدرضا مقدسیان و اسد امینی برگزار می‌شود. 

برای خرید بلیت این نشست به تیوال مراجعه کنید.

فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، میدان قبا واقع شده است.
نظر شما