جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۰۱۲۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
«رپرتوار رویش» با هدف تولید آثار تئاتری از ۱۴ تا ۱۶ اسفند در سالن مبارک فرهنگ‌سرای بهمن روی صحنه می‌رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «رپرتوار رویش» با مدیریت سعید بکائی در بخش تئاتر از ۱۴ تا ۱۶ اسفند در سالن مبارک فرهنگ‌سرای بهمن اجرا دارد.

برنامه اجرای «رپرتوار رویش» به این شرح است:

سه‌شنبه ۱۴ اسفند: اجرای سه اثر با نام‌های «بوته گلی برای لیلا» با بازی فاطمه مزینی و محسن ابوطالب، «فردا دیر است» با بازی مرتضی انوری و مینا مهدوی و «تولد» با بازی فاطمه دولتی.

چهارشنبه ۱۵ اسفند: اجرای آثار «قوی تر» با بازی نرگس عالمی‌پور و فاطمه مزینی، «من یک زن هستم» مونولوگی از صباح سعادتی کیان و «خشم و هیاهو» نمایشی با نقش آفرینی عطیه رستمی، سارا قاسمی و سارا داننده.

پنجشنبه ۱۶ اسفند: اجرای نمایش «مسیر» با بازی علیرضا یاسری و مهدی بدرخانی، «کبوتری ناگهان» با خوانش مریم منوچهری، نسترن تقی نژاد، مهناز طاهری، نازنین تقی نژاد، زینب رشیدی، آیناز کاری الماسی، مونا دشتی و اجرای اثر نمایشی «گاو صندوق» با بازی حمیدرضا یداللهی و مرتضی انوری.

همچنین دو فایل صوتی و رادیویی «روز درختکاری» و «نیکوکاری» با صدای مرجان جلالیان، هانیه موسویی، پاشا خنیاگر و فریده علی کرمی بر روی اینترنت در دسترس قرار می‌گیرد.

در این آثار ۲۰ بازیگر، پنج گوینده و بیش از ۵۰ نفر مشغول به فعالیت هستند.

واحد نمایش فرهنگ‌سرای بهمن بخشی از عواید مالی این رپرتوار را به مناسبت روز احسان و نیکوکاری به امور خیریه اختصاص می‌دهد.

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش نامه‌ها می‌توانند به سالن مبارک فرهنگ‌سرای بهمن به نشانی، میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه و برای اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تفلن 55051386 تماس بگیرند.
نظر شما