جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۰۱۲۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
بیست و چهارمین عصر طنز و فکاهی «نَقل نُقل» با معرفی مجموعه شعر طنز و با حضور شاعران طنزپرداز در مجتمع فرهنگی هنری نور دوشنبه ۱۳ اسفند برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محفل طنز «نَقل نُقل» از ویژه‌برنامه‌های شاد و مفرح است که با هدف آشنایی جوانان علاقه‌مند به اصول و ساختار شعر و ادبیات طنز فارسی، پرداختن به مشکلات اجتماعی با نگرش و بیان متفاوت با نگاه طنز، ایجاد نشاط و شادابی در خانواده‌ها و همچنین تقویت مهارت شاد زیستن، دوشنبه ۱۳ اسفند ساعت ۱۷ با حضور اهالی شعر و ادب، در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

مهدی فرج‌الهی از طنزپردازان جوان و صاحب سبک، اجرای بیست و چهارمین و آخرین عصر طنز و فکاهی «نقل نقل» را بر عهده دارد و حمید اسماعیلی از شاعران طنزپرداز کشور مهمان ویژه آن است که آخرین اثر وی به نام «شاکی نامه» در این محفل معرفی و نقد و بررسی می‌شود.

شعرخوانی طنز، فکاهی، کاریکلماتور، اجرای موسیقی توسط گروه کر بانوان نور، مسابقه و ... از بخش‌های متنوع این محفل طنز و فکاهی خواهد بود. 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44088708 تماس بگیرند.
نظر شما