جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۱۲۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
پویش #تو_هم_بازی ویژه تهیه اسباب‌بازی برای کودکان محروم در فرهنگ‌سرای ابن‌سینا برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پویش #تو_هم_بازی ویژه تهیه اسباب‌بازی برای کودکان محروم در فرهنگ‌سرای ابن‌سینا برگزار می‌شود. مجید خسروانجم هنرمند و کارتونیست معروف امسال هم مانند چند سال گذشته در روزهای پایانی سال پویشی مردمی را برای کمک فرهنگی به کودکان مناطق محروم ترتیب داده است تا در کنار کمک‌های عمرانی، معیشتی و اقتصادی گروه‌های جهادی دانشجویی در ایام عید، نیازهای روحی و عاطفی کودکان مناطق محروم نیز برآورده شود.

امسال این پویش از پنجم تا ۲۲ اسفند با مشارکت و میزبانی فرهنگ‌سرای ابن‌سینا برگزار می‌شود و اسباب‌بازی‌ها بلافاصله پس از تجمیع در تاریخ ۲۳ اسفند توسط گروه جهادی دانشجویی محبین اهل‌بیت(ع) برای منطقه محروم بشاگرد، بخش «گافر» ارسال خواهد شد.

برای رعایت کرامت انسانی این کودکان عزیز، اسباب‌بازی‌ها باید مناسب کودکان و نو باشد و فرهنگ‌سرا از پذیرش پول نقد معذور است. همچنین بهتر است در انتخاب و خرید اسباب‌بازی‌ها هم به دختران و هم به پسران این مناطق توجه شود. هر سال معمولاً نسبت قابل توجهی از اسباب‌بازی‌ها، عروسک‌های مناسب دختران است و پسرهای کوچک از سوی نیکوکاران کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به نشانی تهران، شهرک قدس، خیابان ایران‌زمین شمالی، روبه‌روی بیمارستان بهمن هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ پذیرای نیکوکاران است و هدایای ارزشمند ایشان برای کودکان محروم بشاگرد را دریافت می‌کند. شماره تلفن ۸۸۳۶۶۳۶۶ تا ۸ نیز هر روز در ساعات اداری پاسخگوی علاقه‌مندان و اهالی خیر و مهربانی است.
نظر شما