جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۴
کد خبر: ۱۰۱۳۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
در برنامه‌های هفتگی ستارگان پرفروغ انجام شد
رییس فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری از انجام ۱۱۰ دیدار با خانواده شهدای منطقه ۱۰ در ویژه‌برنامه «ستارگان پرفروغ» طی دو سال اخیر خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدرضا جمالی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ و رییس فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری با بیان این مطلب افزود: در اجرای ویژه‌برنامه هفتگی «ستارگان پرفروغ» که در سال‌های ۹۶ و ۹۷ هر هفته روزهای سه‌شنبه به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا در منزل شهدای منطقه ۱۰ برگزار شد، با خانواده معظم ۱۱۰ شهید والامقام دیدار و از ایشان تجلیل شد.

وی همچنین درباره اهتمام و جدیت در برگزاری ویژه‌برنامه‌های یادشده عنوان کرد: خانه‌موزه شهیدان اقبالی در گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به همراه ایجاد فضای معنوی همراه با شمیم و رایحه عطر بهشتی، ذکر ادعیه و زیارتنامه پرفیض عاشورا و قرائت قرآن کریم با حضور خانواده شهدا و تشکل‌های مردمی در مراسم‌های مذهبی و حفظ و نگهداری دست‌نوشته‌های شهدا و یادگاران ارزشمند دفاع مقدس در گنجینه شهدا اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

جمالی در پایان گفت: کارکنان این مدیریت در ویژه‌برنامه سراسری «میهمانی لاله‌ها» که پنجشنبه ۲۳ اسفند ماه در بقعه متبرکه امامزاده معصوم(ع) برگزار شد، ضمن بزرگداشت روز شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید در قالب عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای گمنام حضور داشته و با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی: بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی، بعد از چهارراه قلیچ خانی، خانه‌موزه شهیدان اقبالی مراجعه کنند یا با شماره تلفن: ۶۶۶۹۱۵۴۶ تماس بگیرند.
نظر شما