جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۵۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
سید محمود میرلوحی گفت: یکی از بهترین مراکز برای جمع‌آوری و ساماندهی کمک‌های مردمی «فرهنگ‌سراها» بودند. آن هم به دلیل محلی بودن و اعتمادی که در گذر زمان مردم به این مراکز پیدا کرده‌اند.
«فرهنگ‌سراها» یکی از بهترین مراکز برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید محمود میرلوحی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران درباره اقدامات سازمان فرهنگی هنری برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل اخیر گفت: باران رحمت الهی امسال در آغاز سال برکاتی را به همراه داشت و کشور ما که دو دهه خشک‌‌سالی را تجربه کرده، امروز در وضعیت بهتری نسبت به ذخبره آب به سر می‌برد. آنچه باعث شد کام ما تلخ شود اتفاقی بود که برای استان‌های غربی کشور رخ داد. خوشحالیم که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و به طور کلی مجموعه شهرداری تهران توانست به سرعت نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهد. 

میرلوحی ادامه داد: یکی از بهترین مراکز برای جمع‌آوری و ساماندهی کمک‌های مردمی «فرهنگ‌سراها» بودند. آن هم به دلیل محلی بودن و اعتمادی که در گذر زمان مردم به این مراکز پیدا کرده‌اند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید: در کنار اینکه باید از سازمان‌ها برای اقدامات موثر و به هنگامشان تقدیر کرد، باید از مردم شریف تهران نیز سپاس‌گذار باشیم. جریان‌های برانداز سعی می‌کردند از این آب گل‌آلوده ماهی فرصت طلبی صید کنند و مردم با حضور پرشکوهشان مجال این اتفاق را ندادند.

وی درباره تشکیل قرارگاه حمایت از سیل‌زدگان گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم در اندازه خودمان بخشی از آلام مردم آسیب‌دیده را تسکین دهیم. کارهای فرهنگی و هنری با رویکرد ایجاد شادی و انگیزه به خصوص در کودکان می‌تواند مهم‌ترین اقدام در این راستا باشد. 

میرلوحی در پایان گفت: خوشبختانه گزارش‌هایی که می‌رسد حکایت از بازسازی و قدم‌های مثبت در مراکز آسیب دیده می‌دهد. امیدوارم به زودی شرایط زندگی در استان‌های سیل زده به حالت عادی درآید. 

نظر شما