جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۰۱۵۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران گفت: فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری برای حمایت از سیل‌زدگان فرصت خوبی برای بازگشت شور و نشاط به هموطنان سیل‌زده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، زهرا نژادبهرام عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در یاری‌رسانی به هموطنان سیل‌زده گفت: تشکیل قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل‌زدگان اقدام بسیار خوبی است، چرا که انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای آسیب دیدگان حوادث طبیعی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: در زمان وقوع بحران، فقط به مدیریت بحران و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان توجه می‌کنیم که کار درستی است، اما پس از آن افراد نیاز دارند که از جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز مورد توجه قرار بگیرند. بازگشت نشاط به سیل‌زدگان ضروری است و انرژی لازم برای ترمیم خرابی‌های ناشی از سیل را تأمین می‌کند. 

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در پایان عنوان کرد: روانشناسان و روانشناسان اجتماعی نیز بر اهمیت حفظ روحیه و انجام فعالیت‌های فرهنگی در بحران‌ها تاکید دارند و فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری برای حمایت از سیل‌زدگان فرصت خوبی برای بازگشت شور و نشاط به هموطنان سیل‌زده است.
نظر شما