شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۶۲۵
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
نشست معرفی کتاب «روش‌های ایجاد نظم و انضباط در نوجوانان» روز جمعه ۶ اردیبهشت ماه در فرهنگ‌سرای کتاب برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست معرفی کتاب «روش‌های ایجاد نظم و انضباط در نوجوانان» روز جمعه ۶ اردیبهشت ماه در فرهنگ‌سرای کتاب برگزار شد. 

این برنامه به همت کتابخانه لویزان مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۴ و با همکاری موسسه مادران امروز برگزار شد و در آن کتاب «روش‌های ایجاد نظم و انضباط در نوجوانان» نوشته جین نلسون و لین لوت و با ترجمه اسماعیل سعدی پور، مریم خلیلی صدرآباد و نازنین محمدی معرفی شد. 

افسانه قیدی کارشناس این نشست به بیان نکاتی درباره تربیت فرزند پرداخت و با اشاره به راهکارهای ایجاد نظم در نوجوانان عنوان کرد: کسب دانش و اطلاعات کافی در حوزه فرزندپروری و پرهیز از تحمیل بایدها و نبایدها به فرزندان اهمیت بالایی دارد. همچنین باید از کامل خواهی و بدون نقص خواستن کارها از فرزندان خودداری کنیم. البته این با تلاش برای رسیدن به کمال متفاوت است.

وی اضافه کرد: توجه به انعطاف‌پذیری و برنامه‌ریزی نیز برای ایجاد نظم تاثیرگذار است. همچنین باید دقت کنیم که در دام مقایسه نیفتیم، چرا که این مسئله به فرزندمان آسیب می‌زند. 

قیدی در پایان تعدادی از کتاب‌های موسسه مادران امروز را برای حاضران در نشست معرفی کرد. 

دهمین فرهنگ‌سرای کتاب با شعار «کتاب؛ سایه‌بان شهر» در مصلای امام خمینی(ره)، روبه‌روی در شماره ۱۲ ساختمان اصلی شبستان واقع شده است. سی و دومین نمایشگاه کتاب چهارم تا ۱۴ اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
نظر شما