شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۵
کد خبر: ۱۰۱۶۵۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
نشست تخصصی «یک فیلم، یک نقد» با نمایش و نقد و بررسی فیلم «قتل در قطار سریع السیر شرق» دوشنبه ۹ اردیبهشت در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود.
نمایش و نقد «قتل در قطار سریع السیر شرق» در فرهنگ‌سرای رسانهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی قتل در قطار سریع‌السیر شرق (Murder on the Orient Express) به کارگردانی کنت براثا، در نشست تخصصی «یک فیلم، یک نقد» با دوبله فارسی نمایش داده و با حضور سامان قلیچ خانی نقد و بررسی می‌شود.  
 
قتل در قطار سریع‌السیر شرق فیلمی در ژانر درام و کارآگاهی به کارگردانی کنت برانا و نویسندگی مایکل گرین است که بر اساس رمانی به همین نام و به قلم آگاتا کریستی ساخته شده‌است و در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۱۷ از سویفاکس قرن بیستم منتشر شد.

از بازیگران آن می‌توان به برانا در نقش هرکول پوآرو، پنلوپه کروز، ویلم دفو، جودی دنچ، جانی دپ، جش گد، درک جاکوبی، مایکل پنیا و دیزی ریدلی اشاره کرد.
 
در خلاصه این فیلم آمده است: هرکول پوآرو پس از انجام دادن آخرین پرونده‌اش تصمیم می گیرد برای مدتی استراحت کند و به تعطیلات برود اما دوباره از لندن با او تماس میگیرند تا در یک قطار سریع و السیر حضور پیدا کند. قتلی در قطار اتفاق می‌افتد و در آن فردی به نام رچت به قتل می‌رسد و حالا در قطار افراد زیادی هستند که می توانند مظنون قتل باشند.
 
نشست «یک فیلم، یک نقد» با نمایش و نقد و بررسی فیلم «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» با مشارکت استودیو هونامیک دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود. 
 
علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به خیابان پاسداران، خیابان شهید گل‌نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا، فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.
نظر شما