جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۰۸۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
کتاب «شاهنامه از زبان باران» روایت داستانی و نقاشی از هنر شاهنامه اثر هنرمند نوجوان باران جعفری‌فرد در فرهنگ‌سرای شفق رونمایی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتاب «شاهنامه از زبان باران» روایت داستانی و نقاشی از هنر شاهنامه اثر هنرمند نوجوان باران جعفری‌فرد در فرهنگ‌سرای شفق رونمایی می‌شود. هدف از این مراسم رونمایی کتاب، آشنایی خانواده‌های ایرانی با تاریخ و فرهنگ غنی و کهن ایران‌زمین است و بسیار لازم و ضروری است که کودکان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم با قهرمانان ملی خود آشنا شده و داستان زندگی آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهند. شاهنامه حماسه زندگی تبار ایرانی است که با اندیشه و قلم حکیم فردوسی سروده شده است.

این برنامه با حضور سارا پارساخو نویسنده و شاهنامه‌خوان، باران جعفری‌فرد نویسنده کتاب، رؤیا جعفری‌فرد کارشناس و منتقد در روز دوشنبه ۲۷ خرداد ماه از ساعت ۱۷ در نگارخانه فرهنگ‌سرای شفق برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۰۶۸۶۹ تماس بگیرند. 

نظر شما