جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۰۲۲۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
باشگاه جوانه فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌کند؛
نخستین گعده کتابخوانی باشگاه جوانه فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی با خوانش کتاب «کلبه عمو تُم» نوشته بیچر استو چهارشنبه ۱۹ تیر برگزار می‌شود.
گعده کتابخوانی با خوانش کتاب «کلبه عموتم»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نخستین گعده کتابخوانی باشگاه جوانه فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی چهارشنبه ۱۹ تیر به مناسبت سالروز ادبیات کودک و نوجوان برگزار می‌شود و نوجوانان به خوانش و نقد و بررسی بخش‌هایی از کتاب «کلبه عمو تم» می‌پردازند. 

گعده کتابخوانی باشگاه جوانه چهارشنبه ۱۹ تیر ساعت ۱۶ برگزار می‌شود و شرکت نوجوانان عضو باشگاه جوانه در آن رایگان و آزاد است. برای عضویت در این باشگاه با شماره 55408658 تماس بگیرید.

کتاب «کلبه عمو تم» کتابی است درباره برده‌داری نوشته هریت بیچر استو نویسنده آمریکایی که رهبر انقلاب به تحلیل آن پرداخته‌اند. «آبراهام لینکلن که می‌گویند این [برده‌داری] را حذف کرده است، برحسب دقت‌های تاریخی‌ای که کسانی کرده‌اند، واقعیت قضیه این نیست. مسئله مسئله‌ حذف بردگی نیست. مسئله مسئله‌ شمال و جنوب بود و جنگ‌های دامنه‌دار و ریشه‌دار چندساله‌ شمال و جنوب آمریکا و بحث دعوای بین زمین‌داری و کشاورزی از یک طرف و صنعت از یک طرف. دعوا سر این حرف‌ها بود. بحث این نبود که واقعا به‌ خاطر احساسات انسان‌دوستانه [باشد].»

فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.
نظر شما