جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۲۳۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
همزمان با هفته عفاف و حجاب، ویژه‌برنامه «مهربانو» در قالب نشست تخصصی و برپایی نمایشگاه پوستر در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست تخصصی «مهربانو» به مناسبت هفته عفاف و حجاب با موضوع «حقوق فردی و ضرورت اجتماعی عفاف و حجاب» با حضور فریده نیکجو کارشناس مسائل دینی و مذهبی سه‌شنبه ۲۵ تیر ساعت ۱۰ صبح و نمایشگاه «حریم ریحانه» تا ۲۷  تیر با نمایش مجموعه آثار پوستر با موضوع سیر تاریخی پوشش و عفاف در ایران و جهان در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

در نمایشگاه حریم ریحانه ۲۰ پوستر با عناوین روند حیا زدایی در دوران پهلوی، فرنگی‌سازی فرهنگ ایران، رسوخ فرهنگ برهنگی غرب در هنر ایران، عفاف و حجاب در اسلام، حیا زدایی استراتژیک، دستاورهای بازگشت به عفاف در ایران، فرهنگ برهنگی بعد از رنسانس اروپا، تاریخ برهنگی در دوران باستان، روند ضابطه‌مند شدن پوشش اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست و بازدید از نمایشگاه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44058900 تماس بگیرند.
نظر شما