جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۰۲۴۹۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۵ از تاسیس و آغاز به کار «کانون دختران» سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگ‌سرای فردوس خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ زهرا اشرفی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۵ و رییس فرهنگ‌سرای فردوس از تاسیس «کانون دختران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران» در این منطقه خبر داد و گفت: این کانون با هدف شناسایی دختران ۱۲ تا ۱۸ سال علاقه‌مند به فعالیت در مشارکت‌های اجتماعی و بهره‌گیری از ظرفیت و استعدادهای آنان در راستای حضور حداکثری در طراحی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی، به همت فرهنگ‎سرای فردوس راه‌اندازی شده است.

وی در ادامه افزود: آیین رونمایی از مجوز فعالیت این کانون با تعیین اعضای شورای مرکزی که زیر نظر باشگاه شهروندان مرکز مشارکت‌های سازمان فرهنگی هنری فعالیت دارد، همزمان با روز دختر در سالروز میلاد با سعادت کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت با حضور سعید اوحدی رییس، علیرضا زندوکیلی معاون هنری، سید علیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی و مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ویژه‌برنامه «خیلی دخترونه» برگزار شد.

اشرفی با تاکید بر ترویج ارزش‌های فرهنگی و دینی در میان دختران نوجوان و جوان، بیان کرد: زمینه‌سازی و تقویت مشارکت دختران در فعالیت‌های اجتماعی، شناسایی ظرفیت‌ها، آموزش و توانمندسازی آنان در زمینه مهارت‌های زندگی در راستای گسترش و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و... از دیگر اهداف اساسی راه‌اندازی و فعالیت این کانون به‌شمار می‌رود.

رییس فرهنگ‌سرای فردوس در پایان از تمامی دختران داوطلب به حضور در فعالیت‌ها و مشارکت‌های اجتماعی در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال منطقه ۵، دعوت به عضویت در این کانون کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز با شماره‌ ۴۴۰۵۸۹۰۰ ( داخلی ۱۱۸ خانم مقدم) تماس بگیرند.
نظر شما