جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۵۲۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
ویژه‌برنامه «عصرانه‌های شادی» با مشارکت نزدیک به ۹۰ خانه فرهنگ و خانه کودک مشارکتی پایتخت در مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، راه اندازی غرفه‌های نشاط و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان، برگزاری بازی‌های فکری و خلاقیت، برگزاری نمایشگاه‌های هنری و میدانی، برگزاری بازی‌های ورزشی، ارائه محصولات فرهنگی متناسب با اوقات فراغت و استفاده از ظرفیت‌های محلی منطقه‌ای از جمله برنامه‌های عصرانههای شادی در تهران است.

در این ویژه‌برنامه هر یک از مراکز مشارکتی منتخب دو روز در ماه با تعامل مدیریت فرهنگی هنری منطقه در غرفه واگذار شده به ارائه خدمات فرهنگی هنری متناسب با ماهیت برنامه‌های تعریف شده می‌پردازد. این برنامه در تمامی مراکز تحت پوشش سازمان در مناطق بیست و دوگانه اجرا می‌شود.

این برنامه با هدف ایجاد شادی و نشاط عمومی شهروندان در فصل تابستان و استحکام و تقویت نهاد خانواده با نگاهی به انجام کارگروهی و مشارکتی جویی خانوادگی، ایجاد تعلق خاطر و همبستگی خانوادگی، ایجاد محیطی سالم برای تفریح مردم، برپایی ایستگاه‌های شادی و نشاط خانوادگی، کشف خلاقیت در کودکان و نوجوانان، استفاده از حضور شهروندان در مراکز فرهنگی، افزایش اعتماد به نفس فردی و جمعی، انجام دادن برنامه‌های مفرح و آموزنده گروهی و خانوادگی و گسترش نقش خانواده در غنی سازی اوقات فراغت برگزار می‌شود.  
نظر شما