شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۸
کد خبر: ۱۰۲۵۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
با حضور مدیران سازمان فرهنگی هنری در حوزه علمیه مروی
نخستین اجرای ویژه‌برنامه «با فرزانگان» دوشنبه هفتم مرداد ماه در مدرسه علمیه مروی تهران و با سخنرانی آیت‌الله محمدباقر تحریری تولیت این حوزه علمیه برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نخستین اجرای ویژه‌برنامه «با فرزانگان» دوشنبه هفتم مرداد ماه در مدرسه علمیه مروی تهران و با سخنرانی آیت‌الله محمدباقر تحریری تولیت این حوزه علمیه برگزار شد. در این برنامه معاونان و مدیران کل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و همچنین مدیران مناطق و روسای فرهنگ‌سراها حضور داشتند.

در این برنامه آیت‌الله تحریری به بیان مواعظ اخلاقی پرداخت و همچنین نکاتی را درباره نقش اخلاق در مدیریت فرهنگی شهر تهران و ضرورت توجه به تقوا و باورهای دینی در فعالیت‌های فرهنگی بیان کرد. ذکر توسل اهل‌بیت(ع) توسط محمدصادق دهنادی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۸ و رییس فرهنگ‌سرای خاتم(ص) بخش دیگری از این برنامه بود. در پایان نیز مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از مدرسه علمیه مروی و مدرسه سپهسالار بازدید کردند.

مقرر شده است که ویژه‌برنامه «با فرزانگان» حداقل یک بار در هر فصل با حضور یکی از علمای برجسته اخلاق شهر تهران برگزار شود و معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری از محضر این بزرگان بهره ببرند. هدف از اجرای این برنامه ارتقای نگاه مدیران فرهنگی و توجه به اخلاق در فعالیت‌های فرهنگی است.

نخستین اجرای برنامه «با فرزانگان» برگزار شد

نظر شما