جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۰۲۵۲۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
پنجمین نشست ادبی «چهارشنبه‌های کتاب» باحضور طیبه شامانی نویسنده کودک و نوجوان نهم مرداد در خانه فرهنگ فرزانگان برگزار می‌شود.
پنجمین محفل«چهارشنبه‌های کتاب» در کتابخانه فرزانگانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست ادبی «چهارشنبه‌های کتاب» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و انس بیشتر کودکان و نوجوانان با کتاب و علاقه‌مندان به مطالعه چهارشنبه‌های هر هفته در کتابخانه‌های منطقه ۸ با حضور نویسندگان نام آشنا برگزار می‌شود.

در پنجمین برنامه «چهارشنبه‌های کتاب» طیبه شامانی شاعر و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان و خالق آثاری همچون «خاله بازی»، «پدربزرگ»، «مسافر سپیده دم»، «دستمال مهربانی»، «قطره‌های باران»، «توپولک مثل عروسک»، «عسل بابا» و «عسل مامان» در دیداری چهره به چهره به سوالات حاضران در حوزه نویسندگی پاسخ می‌دهد.

طیبه شامانی متولد ۱۳۵۵ در دامغان و دارای مدرک تحصیلی کاردانی در رشته تولیدات گیاهی است که تاکنون آثار زیادی از این نویسنده و شاعر ادبیات کودک و نوجوان منتشر و روانه بازار نشر شده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند روز چهارشنبه نهم مرداد ساعت ۱۷ به کتابخانه فرزانگان به نشانی: انتهای خیابان گلستان، خیابان انصاری فر، کوچه گلستانی شرقی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 77818842 تماس بگیرند.

نظر شما