جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۹
کد خبر: ۱۰۲۵۵۴
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)
مدیریت امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) مسابقه کتابخوانی «مطلع عشق» را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ایمان کرد مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری مسابقه کتابخوانی «مطلع عشق» خبر داد و گفت: سازمان فرهنگی هنری با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) مسابقه کتابخوانی «مطلع عشق»، گزیده‌ای از رهنمودهای معظم له ویژه زوج‌های جوان را برگزار می‌کند. 

وی اضافه کرد: کتاب «مطلع عشق» مجموعه‌ای است از پندها و نصایح رهبر معظم انقلاب به زوج‌های جوانی که خطبه عقد آنها توسط مقام معظم رهبری خوانده شده است. این پندها و نصیحت‌ها که در پس و پیش خواندن خطبه عقد ایراد شده، آمیخته‌ای است از حکمت‌های نظری و عملی که به زبانی ساده و شیرین بیان شده است. در این کتاب که بر اساس سخنان رهبر انقلاب در حدود ۳۰۰ خطبه عقد جمع‌آوری شده، فرازهای گوناگون سخنان ایشان با عناوین مناسب متمایز شده است.
 
این مسابقه از ۱۲ مرداد آغاز شده و تا ۳۱ مرداد ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای دریافت فایل الکترونیکی کتاب و سؤالات مسابقه می‌توانند به اینجا مراجعه کنند. شرکت‌کنندگان باید پاسخ‌های خود را تا تاریخ مذکور به صورت یک عدد ده‌رقمی به شماره پیامک ۲۰۰۰۱۸۳۷۴۵ بفرستند. 
نظر شما