جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۰۲۶۹۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
پنجمین نشست تخصصی شب‌های فناوری با موضوع «فناوری نانو و سبک زندگی» یکشنبه ۲۷ مرداد در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پنجمین نشست تخصصی شب‌های فناوری با موضوع «فناوری نانو و سبک زندگی» با حضور مدیر گروه ترویج و فرهنگ‌سازی ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکشنبه ۲۷ مرداد ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

در این نشست عماد احمدوند دکترای مدیریت تکنولوژی و مدیر گروه ترویج و فرهنگ‌سازی ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به سخنرانی با موضوع «تبیین مفهوم فناوری نانو و تأثیر آن بر زندگی مردم» می‌پردازد. در بخش دیگری از این برنامه محمد نمازی دکترای فلسفه علم و فناوری و مدیر برنامه «نانو برای جامعه» با موضوع «نانو برای زندگی» سخنرانی خواهد کرد.

سلسله نشست‌های تخصصی «شب‌های فناوری» با رویکرد طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه فناوری‌های نوین فناوری اطلاعات و بیان نظریه‌ها، دیدگاه‌ها و یافته‌های پژوهشی در این زمینه هر ماه با حضور متخصصان و دست‌اندرکاران این حوزه برگزار می‌شود.

این برنامه با مشارکت کانون «شهر هوشمند» فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات به دبیری ستاره امیری متخصص شهر هوشمند اجرا می‌شود.

فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری اسلامی واقع شده است و برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرید.
نظر شما