شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۴
کد خبر: ۱۰۲۷۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر ویژه‌برنامه «کافه عیدانه غدیر» در فرهنگ‌سرای ابن‌سینا و بوستان نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر ویژه‌برنامه «کافه عیدانه غدیر» در فرهنگ‌سرای ابن‌سینا و بوستان نهج‌البلاغه برگزار می‌شود. این برنامه به همت کانون دوستی با بهار دل‌ها با هدف ارتقای نشاط معنوی و اجتماعی شهروندان و به منظور پاسداشت اعیاد و شعائر اسلامی با محوریت پیام غدیر برگزار می‌شود. 

در این جشن  پذیرایی ویژه‌ای به انتخاب مهمانان انجام می‌شود و در کنار پذیرایی، میز گفت‌وگو با حضور عرفان سهرابی، علیرضا احمدی و احسان کرمی برپا شده و کارشناسان مذهبی با حضور در هر میز، در خصوص غدیر و ولایت با مخاطبان به بحث، گفت‌وگو و پرسش و پاسخ می‌پردازند. همچنین غرفه بازی فکری و خلاقیت کودکان نیز با حضور سارا شفیع در جنب این برنامه تدارک دیده شده است. کافه عیدانه غدیر به مدت سه روز از ۲۷ تا ۲۹ مردادماه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در محوطه باز فرهنگ‌سرای ابن‌سینا برپا می‌شود.

شاخه دوم این برنامه نیز با مشارکت فرهنگ‌سرای ابن‌سینا و بسیج مسجد علی بن ابیطالب بوستان نهج‌البلاغه و در کنار مزار شهدای گمنام همراه با مراسم جشن و توزیع کتابچه‌های خطبه غدیر برای جامعه هدف ۲۰۰۰ نفری در بوستان نهج‌البلاغه در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این ویژه‌برنامه به «فرهنگ‌سرای ابن‌سینا» واقع در شهرک قدس، خیابان ایران‌زمین شمالی و «فاز یک بوستان نهج‌البلاغه» واقع در شهرک قدس، انتهای بلوار دادمان مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۸-۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرند. 

نظر شما