جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۱
کد خبر: ۱۰۲۸۱۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
نشست تخصصی «سواد رسانه‌ای» به منظور ارتقای دانش و سواد رسانه‌ای شهروندان، سه‌شنبه پنجم شهریور در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست تخصصی «سواد رسانه‌ای» با هدف آشنایی شهروندان در خصوص استانداردهای مصرف رسانه‌ای، ضرورت یادگیری سواد رسانه‌ای و برخی از مسائل مبتلا به خانواده‌ها در ارتباط با رسانه‌ها، روز سه‌شنبه پنجم شهریور ساعت ۱۷ با حضور مهندس علی مهام برگزار می‌شود.

با توجه به رشد فزاینده بهره‌گیری از رسانه‌های گروهی، شبکه‌های اجتماعی و ارتباطات الکترونیک در زندگی و تغییرات شگرفی که به همین دلیل در جامعه ایجاد شده است، موضوع نحوه مصرف بهینه رسانه برای از بین نرفتن از مسائلی است که نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.

موضوع‌های محوری این نشست عبارت است از: کسب و کار در عصر رسانه‌ها، صنایع خلاق، استارت‌ آپ و سواد شناختی که توسط مهندس علی مهام فارغ التحصیل رشته تجارت الکترونیک، مدرس برنامه نویسی در مدرسه بین المللی international islamic Montessori brainy bunch  و فعال در حوزه تحلیل تکنیکال بازار بورس بین المللی، ارائه خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44058900 (داخلی 133) تماس بگیرند.

 
نظر شما