جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۶
کد خبر: ۱۰۲۸۳۷
|
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
سومین اردوی آموزشی تفریحی «باهم تا بهشت» ویژه ۶۰۰ زوج جوان در فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اردوی آموزشی تفریحی با هم تا بهشت، ویژه زوج‌‌های جوان با برگزاری دو کارگاه خودآگاهی و مهارت‌های زندگی و زناشویی روز جمعه ۸ شهریور از ساعت ۹ تا ۱۸ در فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌شود.

اسماعیل قضات‌لو رییس فرهنگ‌سرای خاوران با اشاره به برگزاری این اردو برای سومین سال متوالی گفت: طرح «با هم تا بهشت» با مشارکت مساجد شهر تهران به جهت وجود این پایگاه اجتماعی و مردمی در جای جای محلات شهر و نزدیک‌‌ترین مکان به محل زندگی جوانان و زوج‌‌های جوان برگزار می‌شود.

وی افزود: «با هم تا بهشت» امکانی است تا زوج‌های جوان با یکدیگر در فضایی مفرّح و خاطره‌انگیز مروری بر مهارت‌های زندگی مشترک داشته باشند و با حرکت برای تقویت زندگی زناشویی سالیان دراز در کنار یکدیگر با آرامش و احترام متقابل زندگی کنند.

رییس فرهنگ‌سرای خاوران ادامه داد: اجرای این طرح در قالب اردوی یک روزه همراه با برنامه‌های پر نشاط فرهنگی و هنری، ارائه خدمات تست و مشاوره ویژه زوج‌های شرکت کننده، تفریحات ورزشی و فرهنگی، ماهیگیری و تیراندازی، دوچرخه سواری، بازی‌‌های گروهی و دونفره، شهربازی کودکان، پذیرایی بین برنامه‌‌ها و... در فضایی امن و مفرح با حضور استادان و مشاوران متخصص در حوزه‌ خانواده برگزار می‌شود.

وی در پایان با ابراز امیدواری در اجرای هرچه بهتر این برنامه و تاثیر مثبت آن در زندگی مشترک زوج‌‌های جوان گفت: این طرح  با حضور بیش از ۶۰۰ زوج جوان، به میزبانی فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌‌شود.

فرهنگ‌سرای خاوران در میدان خراسان، خیابان خاوران، سه‌ راه هاشم آباد واقع شده است.

نظر شما