شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۱
کد خبر: ۱۰۲۸۳۹
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
نگارخانه پردیسان فرهنگ‌سرای فردوس کارگاه آموزشی نقاشی با تکنیک‌های اکرولیک و ماژیک را پنجشنبه هفتم شهریورماه برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه آموزشی نقاشی با تکنیک‌های اکرولیک و ماژیک با حضور بانوی هنرمند معصومه حبیب پنجشنبه هفتم شهریورماه ساعت ۱۸ در نگارخانه پردیسان فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

معصومه حبیب دانش‌آموخته رشته گرافیک با گرایش تصویرسازی است و تا کنون در نمایشگاه‌های متعدد داخلی و خارجی به صورت گروهی و انفرادی حضور داشته که از آن جمله می‌توان به نمایشگاه‌های: سوره مهر، بین‌المللی قرآن، لاله‌های روئیده برج آزادی، بین‌المللی صنایع دستی، نقاشی در سانفرانسیسکو، نقاشی در فرهنگ‌سرای ابن‌سینا و کاخ‌موزه سعدآباد اشاره کرد. وی همچنین در کارگاه‌های هنری مختلف از جمله: ایران و کره، فرهنگستان هنر، تصویرسازان، نقاشی خانه هنرمندان، روز جهانی خلیج فارس و... حضور داشته است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این کارگاه هنری می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.
نظر شما