جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۷
کد خبر: ۱۰۳۰۴۴
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
فرهنگ‌سرای فردوس به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، فیلم مستند «مِلّی ... بدون کارت» را نمایش و مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.
نمایش و نقد و بررسی فیلم «مِلّی ... بدون کارت» در فرهنگ‌سرای فردوس
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای فردوس همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، هشتاد و هفتمین «سکانس» را با نمایش و نقد و بررسی فیلم مستند «مِلّی ... بدون کارت»، به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی شعبانی، روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه ساعت ۱۷ برگزار می‌کند.

فیلم مستند «ملی ... بدون کارت» روایت مردی هندی است که بی توجه به ملیت خود در دفاع مقدس ایران شرکت کرده و به درجه جانبازی نائل شده است، ولی پس از جانبازی مسائلی همچون کارت ملی و شناسنامه برای وی حل نشده است.

محمدعلی شعبانی متولد ۱۳۶۵ و فارغ‌التحصیل کارشناسی سینماست و در کارنامه فیلم‌سازی او ساخت مستندهای سمفونی استیضاح، انحصار ورثه، صبحانه با طعم مرگ، ۱۰۸ سال تنهایی و ... به چشم می‌خورد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ (داخلی ۱۱۰) تماس بگیرند.
نظر شما