شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۲
کد خبر: ۱۰۳۱۲۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
نمایشگاه عکس و پوستر «شهید معروف» با موضوع محرم و شهادت جمعه پنجم مهر در نگارخانه پردیسان فرهنگ‌سرای فردوس افتتاح می‌شود.
نمایشگاه عکس و پوستر «شهید معروف» در نگارخانه پردیسانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی عکس و پوستر و آثار تلفیقی تحت عنوان «شهید معروف» به مناسبت هفته دفاع مقدس و دهه سوم ماه محرم، روز جمعه پنجم مهر ساعت ۱۶ به همت موسسه پردیس افکار هنر مهرگان در نگارخانه پردیسان فرهنگ‌سرای فردوس افتتاح می‌شود و تا ۹ مهر‌ از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای عموم علاقه‌مندان و هنردوستان است.
 
این نمایشگاه گروهی با نمایش ۲۸ اثر از ۱۲ هنرمند از سراسر کشور با موضوع مراسم آیینی محرم، شهادت و امر به معروف برپا می‌شود که سرپرستی آن بر عهده علی افتخار است.

اسامی هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه عبارتند از: علی افتخار، شیدا پور‌یوسف، مهتا خدابخشی، بهنام خوش باطن، سعید ذوالفعلی، آیدین (محسن) راستگوی، فاطمه سپهری‌راد، سارا شاه‌محمدی، ایوب قادری، پرستو قاسمی، زهرا قلیچ‌خانی و محمدعادل یوسفی.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نگارخانه پردیسان فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.
نظر شما