شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۴
کد خبر: ۱۰۳۱۵۷
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
آیین تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی، یکشنبه هفتم مهر در فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اسماعیل قضات‌لو رییس فرهنگ‌سرای خاوران گفت: هفته دفاع مقدس جزو اعتقادات ملت ایران است که محصول نهضت عاشورا و روح مطهر شهدای کربلاست. باید قدردان پدران و مادران و همسران شهدا و جانبازانی باشیم که دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کرده‌اند و در تمام گذرگاه‌‌های تاریخی در صحنه حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه روایت دفاع مقدس نوعی جهاد است با انجام اقدامات فرهنگی در قالب‌‌های مختلف ازجمله روایتگری و مراسم تجلیل می‌‌توانیم در ترویج فرهنگ دفاع مقدس مؤثر باشیم، در همین راستا هفتم مهر ماه ویژه‌برنامه تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی را برگزار می‌کنیم.

قضات‌لو تصریح کرد: این برنامه با حضور شهردار منطقه ۱۵، فرمانده ناحیه مالک‌اشتر و همچنین خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سالن شهید مطهری فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند یکشنبه هفتم مهر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ به نشانی فرهنگ‌سرای خاوران واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33015423 تماس بگیرند.
نظر شما