جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۲۰۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شرکت شهروند روز سه‌شنبه نهم مهر ماه برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شرکت شهروند روز سه‌شنبه نهم مهر ماه با هدف افزایش زمینه‌های همکاری در شرکت شهروند برگزار شد. در این نشست سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری و مسعود سریع‌القلم مدیرعامل شرکت شهروند حضور داشتند. 

در این نشست زمینه‌های تحکیم روابط، تبادل اطلاعات هنری و فرهنگی و هم‌افزایی دانش به منظور انجام طرح‌ها و برنامه‌های مشترک بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و فروشگاه‌های شهروند طرح و بررسی شد.

با امضای این تفاهم‌نامه امکان بهره‌مندی مشتریان و کارکنان فروشگاه‌های شهروند از امکانات فرهنگی و رفاهی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مانند همایش‌ها، سینماها، کتابخانه‌ها و فرهنگ‌سراها با تخفیفات ویژه فراهم شده و همچنین لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی، کارگاهی و تورهای گردشگری در تهران ویژه مشتریان فروشگاه‌های شهروند مطرح شد.

همچنین در این قرارداد زمینه‌های مشارکت شرکت شهروند در قالب توزیع محصولات فرهنگی تبلیغاتی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به منظور فرهنگ‌سازی مسائل شهروندی و کمک به گسترش آموزش‌های عمومی و تخصصی با رویکرد «تهران شهر مهربانی» در فروشگاه‌های شهروند مشخص شد و در دستور کار قرار گرفت.

امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان فرهنگی هنری و شرکت شهروند
نظر شما