جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۵
کد خبر: ۱۰۳۲۱۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
ویژه‌برنامه «با این ستاره‌ها» با مشارکت سازمان بهشت زهرا (س)،سازمان اوقاف استان تهران ، هیئت شهدای گمنام، سپاه سید الشهدا (ع) شهر ری و گروه جهادی سرداران بی پلاک به مدت ۶ ماه، پنجشنبه‌های هر هفته قطعه ۴۰ مزار مطهر شهدای گمنام برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ ویژه‌برنامه «با این ستاره‌ها» با مشارکت سازمان بهشت زهرا (س)، سازمان اوقاف استان تهران، هیئت شهدای گمنام، گروه جهادی سرداران بی‌پلاک و سپاه سیدالشهدا(ع) شهرری پنجشنبه‌های هر هفته تا پایان سال، از ساعت ۱۵ تا اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، قطعه ۴۰ مزار مطهر شهدای گمنام (سرداران بی‌پلاک) بهشت زهرا(س) با حضور شهروندان برگزار می‌شود.

بخش‌های این ویژه‌برنامه شامل؛ اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، روایتگری در خصوص سیره و زندگی نامه شهدا، مداحی و قرعه کشی سفر به مشهد مقدس دو نفر به قید قرعه برای حاضران در برنامه است.

در بخش‌های جنبی این ویژه‌برنامه می‌توان به غرفه‌های فرهنگ‌سرای رضوان شامل؛ محصولات عفاف و حجاب، مشاوره مذهبی، مشاوره اجتماعی، فال شهدایی، قرآن بخوانید هدیه بگیرید، خادم الشهدا، تست قند و فشار خون، خوشنویسی، پاسخگویی به شبهات و تحریفات، احکام، کودک و نوجوان و عرضه محصولات فرهنگی اشاره کرد که به صورت ویژه به مدعوین و حاضران در برنامه خدمات رسانی می‌کنند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی؛ بهشت زهرا (س) گلزار شهدا ، قطعه 40 مزار مطهر شهدای گمنام  مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 55202218 و 55201531 تماس بگیرند.
نظر شما