جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۳۲۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
ششمین نشست «شب‌های فناوری» با موضوع «انسان، توانمندی‌های ذهنی و شناختی»، چهارشنبه ۱۷ مهر ماه در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ششمین نشست «شب‌های فناوری» با موضوع «انسان، توانمندی‌های ذهنی و شناختی»، چهارشنبه ۱۷ مهر ماه ساعت ۱۶ با حضور استادان و متخصصان در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

در این نشست محمودرضا حاجی‌قاسم دکترای علوم اعصاب و مدیر گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران به سخنرانی با موضوع «شناخت و استفاده از فناوری‌های نوین» می‌پردازد. سپس فرزانه رستمی مدرس دانشگاه و پژوهشگر علوم شناختی به بررسی «کارایی روش‌های موجود و نوین آموزشی از دید شناختی» می‌پردازد. در بخش دیگر پیمان ابهریان متخصص اعصاب و روان و عضو هیئت علمی پژوهشکده علوم شناختی و رییس کلینیک مغز و شناخت در خصوص «توانبخشی و توانمندسازی شناختی» سخنرانی می‌کند و در پایان این نشست «کاربردهای علوم و فناوری‌های شناختی و ارتباط آن با سایر علوم به ویژه فناوری اطلاعات» توسط آناهیتا خرمی دکترای علوم اعصاب شناختی و مدیر آموزشی پژوهشی کلینیک مغز و اعصاب بررسی خواهد شد.

سلسله‌نشست‌های تخصصی «شب‌های فناوری»، با رویکرد طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه فناوری‌های نوین خصوصاً فناوری اطلاعات و بیان نظریه‌ها، دیدگاه‌ها و یافته‌های پژوهشی در این زمینه هر ماه با حضور متخصصان و دست‌اندرکاران این حوزه برگزار می‌شود. 
این برنامه با مشارکت کانون «شهر هوشمند» فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات به دبیری ستاره امیری متخصص شهر هوشمند اجرا می‌شود.

فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری اسلامی واقع شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به اینجا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.
نظر شما