جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۴۸۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
سلسله‌نشست‌های آگاهی از آسیب‌های اجتماعی و اصلاح سبک زندگی با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی تهران بزرگ از آبان ماه در مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله‌نشست‌های آگاهی از آسیب‌های اجتماعی و اصلاح سبک زندگی با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی تهران بزرگ به صورت گسترده و فراگیر در مراکز فرهنگی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران (فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ) با هدف آگاهی‌بخشی درباره آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی و تقویت مهارت‌های زندگی از یکم آبان تا ۳۰ بهمن ماه ۹۸ برگزار می‌شود.

رویکرد این نشست‌ها طرح موضوعات اساسی و شناخت آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکارهای کاربردی برای خانواده‌ها با تأکید بر کودکان، نوجوانان و جوانان است. این نشست‌ها به همت دفتر ترویج سبک زندگی معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری، کارشناسان و فعالان فرهنگی مناطق و مرکز آموزش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی تهران بزرگ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای آگاهی از عناوین نشست‌ها می‌توانند به فرهنگ‌سرای نزدیک به محل سکونت خود در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران مراجعه کنند. 
نظر شما