جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۵۲۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶
نگارخانه لاله در ادامه رویکرد به هنرمندان شهرهای مختلف ایران، نمایشگاه آثار گروهی از نقاشان معاصر اردبیل را برگزار می‌کند.
نمایشگاه آثار نقاشان معاصر اردبیل در نگارخانه لالهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نگارخانه لاله به صورت ادواری به معرفی آثارهنرمندان یک جغرافیا می‌پردازد. با توجه به ارزش‌های فرهنگی و تاریخی اردبیل و تاثیرگذاری هنرمندان معاصر آن در عرصه هنرهای تجسمی ایران، به عنوان ششمین شهر در این دوره انتخاب و به ارائه بخشی از نقاشی معاصر آن پرداخته شده است.

پیش از این نیز آثار هنرمندان شهرهای: تبریز، مشهد، رشت، زنجان و همدان در نگارخانه لاله ارایه و مورد بررسی قرار گرفته است.

در این نمایشگاه، آثار گروهی از هنرمندان اردبیل به کوشش ساوالان جماعتی (هنرمند نقاش) گردآوری و ارائه شده که برخی از آنها مقیم تهران بوده و برخی دیگر نیز در استان اردبیل سکونت دارند.

سمیه آهاری، نصرت آینه چی، بهزاد احمدی، عبدی اسبقی، شهرام بابایی، نجات باقری، سیامک پاینده، مهرداد پیامی، حسین تمجید، ساوالان جماعتی، صابر چایچی، سمیه حسن زاده، خسرو حیدری، رضا خدادادی، شهرام رضایی، مسلم سقا، ترحم سلمانی، خلیل سمایی، رضوان صادق زاده، محسن صفایی، ابراهیم علیپور، حجت ا... عینی، هامون علیپور، مسعود فیضی، بهمن کیانی، بابک گرمچی، بهزاد محبی، عظیم مرکباتچی، پرویز معزز، اکبر ملکی، قادر منصوری، بهزاد نظری، اکبرنیکان پور، هوشنگ هاتفی، مرجان همدمی، اکبر یعقوبی، داور یوسفی ۳۷ هنمرندی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش در آمده است.

آیین گشایش این رویداد، روز جمعه ۱۰ آبان از ساعت ۱۶ تا ۲۰ خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار تا ۲۸ آبان به نگارخانه لاله مراجعه کنند.

نگارخانه لاله در خیابان دکترفاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله واقع شده است.
نظر شما