جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۰۳۵۵۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
نشست‌های تخصصی با موضوعات میراث فرهنگی و گردشگری با عنوان «عصرهای مهر پارسه» در باغ‌موزه قصر برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست‌های تخصصی با موضوعات میراث فرهنگی و گردشگری با عنوان «عصرهای مهر پارسه» در باغ‌موزه قصر برگزار می‌شود. نخستین نشست با موضوع تهران، دوشنبه ۱۳ آبان ماه ساعت ۱۷ در تماشاخانه قصر واقع در موزه مارکوف میزبان علاقه‌مندان است. 

این نشست با حضور مرجان حاجی‌رحیمی سردبیر مجله مهر پارسه و دبیر نشست، هادی آفریده سازنده مستندهایی همچون «چنارستان» درباره صد سال خیابان ولی‌عصر(عج)، «باغ‌های گمشده» درباره ۲۰۰ سال تخریب باغ‌های تهران، «نوروز به وقت تهران» درباره آیین‌های نوروز از صفویه تا به امروز به سبک تهران، معماری قاجار تا به امروز تهران و...، رضا شیرازیان پژوهشگر نقشه و اطلاعات مکانی قدیم و مدیر پروژه تهران‌نگاری - ایران‌نگاری و برنده دو دوره جایزه تهران پژوهی، کیانوش معتقدی نویسنده ۸ جلد کتاب و مقالات متعددی درباره هنر ایران و هنر و معماری تهران از جمله «کتیبه‌های نستعلیق تهران» و «دروازه‌های طهران قدیم» و... برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به تماشاخانه قصر واقع در موزه مارکوف باغ‌موزه قصر به نشانی بزرگراه شهید صیاد شیرازی، خروجی پلیس شریعتی، میدان پلیس مراجعه کنند. حضور در نشست برای عموم آزاد است. 
نظر شما