شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۱
کد خبر: ۱۰۳۷۸۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
آیین سپاس از مجید کیانی نوازنده، مدرس سنتور و پژوهشگر موسیقی ایرانی با حضور پیشکسوتان و اهالی موسیقی جمعه هشتم آذر در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین سپاس از مجید کیانی نوازنده، مدرس سنتور و پژوهشگر موسیقی ایرانی با حضور پیشکسوتان و اهالی موسیقی جمعه هشتم آذر ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود. این آیین با سخنرانی اسماعیل تهرانی نوازنده و آهنگساز، محمد جلیلی عندلیبی نوازنده و آهنگساز، ساسان فاطمی مدرس و پژوهشگر موسیقی و امیر حامد حسینی پژوهشگر فرهنگی به دبیری شاهرخ سرلک با همکاری انتشارات موسیقی عارف برگزار می‌شود.

مهدی اصغر پور آوازخوان با همراهی مهدی رستم مظاهری از گروه راویان سنتور با تک‌نوازی سنتور و گروه موسیقی کوچه‌باغ به سرپرستی شاهرخ سرلک نوازنده و آهنگساز، داریوش قانع نی، مرتضی فتحی کمانچه، مه‌گل سارات صحفی کمانچه آلتو، فرنوش تدین عود، امیرحسین وفایی تار، محمدرضا میرحسینی تنبک و یاسر مدیر روستا بم‌تار به اجرای موسیقی می‌پردازند.

رونمایی از تمبر یادبود مجید کیانی به پاس سال‌ها خدمات ارزنده این هنرمند برجسته عرصه موسیقی بخش پایانی برنامه است.

فرهنگ‌سرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع شده است و شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸  داخلی ۱۲۲ برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود.
نظر شما