جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۵
کد خبر: ۱۰۳۸۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
نمایشگاه نقاشی آبرنگ نگاران ایران با نمایش آثار ۱۶ هنرمند نقاش تا سوم دی ماه در نگارخانه لاله میزبان علاقه‌مندان است.
نمایشگاه نقاشی آبرنگ نگاران ایران در نگارخانه لالهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در جریان تحولات هنر نقاشی، هنرمندان فارغ از محتوا و درون‌مایه آثار خود، از تکنیک‌ها و اسلوب‌های متنوعی همسو با مفاهیم ذهنی خود بهره جسته‌اند. در این میان تکنیک آبرنگ با جلوه‌های بصری و خاصی که دارد، همواره جذابیت زیادی برای هنرمندان داشته است که تنها عده محدودی از هنرمندان سعی در به‌کارگیری جنبه‌ها و خصوصیات ناب و مفهومی آن به دور از نگاه تزئینی در آثارشان داشته‌اند. از این رو نمایشگاه آثار گروهی از آبرنگ نگاران ایران با حضور ۱۶ هنرمند فعال و صاحب‌نام در این عرصه روز جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ در نگارخانه لاله برگزار خواهد شد.

هنرمندان شرکت‌کننده:
عطاالله ذی نوری، احمد وثوق احمدی، بهمن نیکو، ناصر نورمحمدزاده، محمدرضا آتشزاد، محمود سمندریان، شهریار وثوق، عدنان مصلایی، مرجان مدرسی، آرمان یعقوب پور، احمد مقدسی، عباس مؤمن آبادی، علی گلباز، محمدعلی یزدچی، مرتضی اشتیاقی، مرتضی تکلو

این نمایشگاه روز جمعه  ۲۲ آذر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه لاله گشایش می‌یابد و تا ۳ دی از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۸، پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ به‌استثنای روزهای تعطیل ادامه دارد.

نگارخانه لاله در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله واقع شده است. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۶۰۴۹۲ تماس بگیرید.
نظر شما