شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۶
کد خبر: ۱۰۳۸۹۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
نمایشنامه «سحر» نوشته علی خوش‌گفتار در ویژه‌برنامه «آوای نمایش» فرهنگ‌سرای سرو خوانش می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشنامه «سحر» نوشته علی خوش‌گفتار روز سه‌شنبه ۱۹ آذر ماه ساعت ۱۸ در ویژه‌برنامه «آوای نمایش» فرهنگ‌سرای سرو خوانش می‌شود. این نمایشنامه‌خوانی به همت فرهنگ‌سرای سرو و با همکاری گروه نمایشی رایا در راستای بررسی مشکلات خانوادگی و نقش آموزش در بهبود رفتار متقابل میان زن و مرد، به نویسندگی علی خوش‌گفتار از روانشناس‌های صاحب‌تجربه و با کارگردانی افشین فکوری برگزار می‌شود. 

نمایشنامه «سحر» داستان زن و شوهری است که دچار اختلاف شدید شده‌اند و برای یافتن راهی برای نجات از این شرایط، پله‌پله نظرات روانپزشک را پیاده‌سازی می‌کنند. خوش‌گفتار این نمایشنامه را بر اساس شخصیت بیماران روحی و روانی خود در آسایشگاه امین‌آباد طراحی کرده است. 

حامد علائیان، افشین فکوری و مهتاب روایی نقش‌خوانان نمایشنامه هستند، افشین فکوری کارگردانی و سرپرستی گروه را بر عهده دارد و سپیده شعبان دستیار کارگردان خواهد بود. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای سرو به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.
نظر شما