سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۰۳۹۰۲
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
رییس فرهنگ‌سرای امید از تمدید مهلت شرکت در مسابقه عکاسی «۶۵+» تا ۱۵ دی خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرضیه خسروی بروجنی رییس فرهنگ‌سرای امید گفت: با توجه به استقبال گسترده از این رویکرد فرهنگی هنری و گسنردگی حضور شرکت کنندگان از اقصی نقاط کشور، در دبیرخانه مسابقه عکاسی «۶۵+» تصمیم به تمدید مهلت شرکت در مسابقه گرفته شد و بنا شد فرصت ارسال آثار تا ۱۵ دی ماه تمدید شود.

وی افزود: همچنین بنابر تصمیم‌های اخذ شده در دبیرخانه مسابقه عکاسی «۶۵+»، شهاب‌الدین عادل، محسن سلیمانی و وحید سالمی به عنوان هیئت داوران و علی جورابچی، میترا خلیلی و مریم زنجانپور به عنوان هیئت انتخاب آثار برتر حضور خواهند داشت.

رییس فرهنگ‌سرای امید در ادامه گفت: همانطور که در خبرهای قبل ذکر شده، پس از داوری آثار در سه بخش عمومی، ویژه و سازمانی نفرات برتر انتخاب و معرفی خواهند شد. همچنین در بخش عمومی به نفر اول: لوح تقدیر، شرکت در نمایشگاه عکس‌های منتخب و کارت هدیه به مبلغ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ریال

نفردوم: لوح تقدیر، شرکت در نمایشگاه عکس‌های منتخب و کارت هدیه به مبلغ ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال

نفر سوم: لوح تقدیر، شرکت در نمایشگاه عکس‌های منتخب و کارت هدیه به مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ریال

همچنین در بخش ویژه به نفر اول: لوح تقدیر، شرکت در نمایشگاه عکس‌های منتخب و کارت هدیه به مبلغ ۱۵/۰۰۰/۰۰۰یال 

نفردوم: لوح تقدیر، شرکت در نمایشگاه عکس‌های منتخب و کارت هدیه به مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ریال

نفر سوم لوح تقدیر، شرکت در نمایشگاه عکس‌های منتخب و کارت هدیه به مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال 

در بخش سازمانی نیز به یک نفر از میان شرکت کنندگان شاغل در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران لوح تقدیر، شرکت در نمایشگاه عکس‌های منتخب و کارت هدیه به مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال به عنوان هدیه اختصاص خواهد یافت.

خسروی بروجنی در ادامه بیان کرد: علاوه بر اهدای جوایز نفرات برتر در بخش‌های ذکر شده، بنا بر نظر دبیرخانه مسابقه به ۲۰ عکاس برتر دیگر، گواهی شرکت صادر و به آثار ایشان هر یک به مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ ریال حق التصویر تعلق خواهد گرفت و دبیرخانه نیز مجاز است آثار برگزیده را درقالب طرح پوستر، کتاب، تبلیغات محیطی و بیلبوردهای شهری، نمایشگاه و ... در هر زمانی استفاده کند.

فراخوان مسابقه عکاسی «۶۵+»با رویکرد عکاسی از سالمندان در چهار محور؛ سلامت و معنویت، سالمند تحرک و نشاط اجتماعی، سالمند و شهرنشینی، سالمند و فعالیت‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی و سالمند و تکنولوژی در روز ۹ مهر ماه سال جاری همزمان با روز جهانی سالمندان منتشر شده است. 

علاقمندان برای دریافت فراخوان و ارسال آثار می‌توانند به اینجا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33302589 تماس بگیرند.

نظر شما