شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۳
کد خبر: ۱۰۳۹۱۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
کتابخانه قائم(عج) منطقه ۱۸ به منظور آشنایی خانواده‌ها و به ویژه مادران با شیوه‌های صحیح استفاده کودکان و نوجوانان از رسانه‌ها، کارگاه سواد رسانه‌ای را برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه قائم(عج) منطقه ۱۸ به منظور آشنایی خانواده‌ها و به ویژه مادران با شیوه‌های صحیح استفاده کودکان و نوجوانان از رسانه‌ها، کارگاه سواد رسانه‌ای را برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند. در این برنامه محمدصادق دهنادی دکترای مدیریت رسانه ضمن پرداختن به دغدغه‌های والدین در خصوص کنترل کودکان و نوجوانان در فضای مجازی، آگاهی‌های لازم درباره نحوه استفاده فرزندان از رسانه‌های نوین را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. 

کارشناس برنامه در این نشست به تبیین و تشریح انواع سواد رسانه‌ای و چگونگی استفاده صحیح از رسانه‌ها و ارائه کاربردی‌ترین محورهای موضوعی در بحث سواد رسانه‌ای می‌پردازد و همچنین به پرسش‌های شرکت‌کنندگان پاسخ می‌دهد.

کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای و خانواده چهارشنبه ۲۰ آذر ماه ساعت ۹ در کتابخانه قائم(عج) به نشانی میدان معلم، بلوار معلم، بوستان قائم(عج) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۶۶۲۱۷۷۶۶ تماس بگیرند.
نظر شما