شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۹۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
کتاب «آموزش جامع برنامه‌نویسی PYTHON» چهارشنبه ۲۷ آذر ساعت ۱۶ در چهاردهمین کارگاه «تازه‌های نشر IT» فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات، پس از معرفی، آموزش داده می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتاب «آموزش جامع برنامه‌نویسی PYTHON» چهارشنبه ۲۷ آذر ساعت ۱۶ در چهاردهمین کارگاه «تازه‌های نشر IT» فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات، پس از معرفی، آموزش داده می‌شود. در این کارگاه امیرحسین قبادی متخصص نرم‌افزار پس از معرفی کتاب به آموزش مباحث برنامه‌نویسی پایتون می‌پردازد. 

سرفصل‌های آموزشی این کارگاه عبارتند از: آشنایی اولیه با مفاهیم نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کامپیوتر، آشنایی با مفهوم برنامه‌نویسی و انواع زبان‌ها، بررسی قابلیت‌های زبان پایتون و دستورات پایه زبان، بررسی توابع و ساختمان‌های داده، بررسی کلاس‌ها و نحوه ساختنشی از آنها، بررسی الگوریتم‌ها و نحوه پیاده‌سازی آنها به همراه مشاوره تخصصی در مورد انتخاب نوع زبان برنامه‌نویسی برای افراد مختلف بر اساس علاقه و استعداد.

کتاب «آموزش جامع برنامه‌نویسی Python» را مسعود نظری و اشکان طالبی نوشته‌اند. این کتاب به آموزش جامع این نرم‌افزار پرطرفدار می‌پردازد. در بخشی از توضیحات ناشر آمده است: «پایتون یک زبان برنامه‌نویسی قدرتمند بوده که در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده است. پایتون یک زبان با کلمات کلیدی کم است؛ به همین دلیل برای آموختن این زبان کار دشواری ندارید. اگر با زبان انگلیسی آشنا باشید، بخش قابل‌توجهی از زبان پایتون را می‌دانید. مولفان تلاش کرده‌اند مطالب این کتاب را به روش کاربردی و برای همه سطوح برنامه‌نویسان تألیف کنند. در متن کتاب نیز تعداد زیادی تمرین و مثال برای سهولت فراگیری آمده است.» این کتاب را انتشارات دیباگران تهران منتشر کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری اسلامی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.
نظر شما