جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۱
کد خبر: ۱۰۳۹۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
فیلم سینمایی «جوکر» سه‌شنبه ۲۶ آذر در فرهنگ‌سرای مترو نمایش داده و نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «جوکر » سه‌شنبه ۲۶ آذر ساعت ۱۰ تا ۱۲ در فرهنگ‌سرای مترو با حضور منتقد سینما کوروش جاهد نمایش داده و نقد و بررسی می‌شود.

جوکر یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر  روان‌شناختی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی تاد فلیپس است که در سال ۲۰۱۹ اکران شد.

داستان فیلم در سال ۱۹۸۱ و در شهر گاتهام سیتی رخ می‌دهد و داستان زندگی کمدین شکست‌خورده‌ای به نام آرتور فلک را دنبال می‌کند که بعد از تجربه‌های تلخ متعدد وارد دنیای جرم و جنایت شده و با لقب جوکر به شهر بازمی‌گردد. واکین فینیکس نقش جوکر را در این فیلم بازی کرده‌است. بدین ترتیب او بعد از سزار رومرو، جک نیکلسون، هیث لجر و جرد لتو پنجمین شخصی است که در یک اثر سینمایی این نقش را ایفا کرده‌است. رابرت دنیرو، زازی بیتز، فرانسیس کانروی و مارک مارون دیگر بازیگران فیلم هستند.

کوروش جاهد، دانش‌آموخته رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره تهران، منتقد، مترجم و فیلم‌ساز است. کوروش جاهد به عنوان کارشناس سینما و مترجم زبان در بنیاد سینمایی فارابی فعالیت داشته است و ساخت سه فیلم نیمه بلند داستانی: چنین دید این زن (1383)، با من بمان (1384) و رابطه (1386) را درکارنامه دارد. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن 96652606  تماس بگیرند.

 
نظر شما